Regulamin konkursu fotograficznego „TWÓRCZE PIELESZE”:§1 Organizator i czas trwania konkursu1.Organizatorem konkursu jest Szkolne Schronisko Młodzieżowe „Pałacyk” w Ścinawie ul. Jana Pawła II 17, 59-330 Ścinawa.2.
Organizator może współdziałać przy organizowaniu konkursu z innymi
podmiotami, które zamierzają wnieść wkład w przygotowanie lub realizację
programu konkursu.3. Konkurs rozpocznie się 16 listopada 2020 r. po opublikowaniu informacji na temat konkursu na stronie na profilu FB.4.
Zakończenie konkursu nastąpi grudnia 16 grudnia 2020 r. o godz. 12.00
(zgłoszenia przesłane po tym terminie nie będą rozpatrywane).5.
Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) jest wiążący dla
Organizatora oraz Uczestników, reguluje zasady i warunki uczestnictwa w
Konkursie, prawa i obowiązki Organizatora oraz Uczestników Konkursu.
Warunki uczestnictwa w Konkursie określa wyłącznie Regulamin, a wszelkie
materiały promocyjno-reklamowe mają jedynie charakter informacyjny.§2 Warunki uczestnictwa 1.Konkurs nie ma ograniczeń wiekowych.2.
Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest opublikowanie na swoim
profilu facebookowym zdjęcia wykonanego przez Uczestnika
przestawiającego pomysły na spędzenie jesiennego czasu w domu. Zdjęcie
powinno być publiczne, zaopatrzone w znacznik Szkolnego Schroniska
Młodzieżowego „Pałacyk”, z dopiskiem „TWÓRCZE PIELESZE” oraz krótkim
opisem (2-3 zdania). Organizator udostępnia zdjęcie na swoim profilu i
to udostępnione zdjęcie bierze udział w konkursie.3.
Uczestnik Konkursu zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem
Konkursu. Spełnienie warunku uczestnictwa w Konkursie, wskazanego w §2
pkt 2. oznacza akceptację wszystkich punktów Regulaminu Konkursu.5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za takie sprawy jak: awaria łączy internetowych czy systemu Uczestnika.6.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych
danych lub danych osoby trzeciej przez Uczestników. Podanie
nieprawdziwych danych skutkuje nie wzięciem pod uwagę danego uczestnika
podczas przyznawania nagród.§3 Przebieg Konkursu1.
Jak wspomniano w §1 pkt 3 konkurs rozpoczyna się 16 listopada 2020 r.
po zamieszczeniu informacji na temat konkursu, jak i jego regulaminu na
profilu facebookowym Organizatora.2. Zdjęcia zostają poddane ocenie poprzez pozostawienie „like” (/)
pod zdjęciem na profilu facebook’owym Szkolne Schronisko Młodzieżowe
„Pałacyk” w Ścinawie, na którym organizator udostępnia zdjęcia
spełniające warunki §2.3.
Spośród osób umieszczających fotografie zostanie wyłonionych 5 (pięć),
które w ocenie oglądających przedstawiają najciekawsze pomysły na
spędzanie czasu wolnego podczas jesiennych wieczorów. 4.
Ogłoszenie wyników oraz Laureatów konkursu, w tym Zwycięzcy Konkursu,
nastąpi poprzez opublikowanie nazw/pseudonimów Laureatów konkursu na
profilu FB wraz z zaprezentowaniem ich fotografii konkursowych w
terminie wskazanym w §1 pkt 4 Regulaminu. O wygranej Laureaci oraz
Zwycięzca Konkursu zostaną również poinformowani poprzez wiadomość
Messenger.§4 Rozstrzygnięcie konkursu oraz nagrody1.
Pięciu uczestników konkursu, którzy otrzymają największą ilość „lików”
zostanie uhonorowanych nagrodami. Spośród nich zostanie wyłoniony 1
Zwycięzca Konkursu z największą ilością polubień pod zdjęciem
udostępnionym na profilu Organizatora.3.Nagrodami w konkursie dla Laureatów są gry planszowe.4.Zwycięzcy Konkursu nie mogą przenieść prawa do otrzymania nagrody na osoby trzecie.5.Nagrody
mogą zostać odebrana przez Laureatów osobiście w siedzibie Organizatora
(w ustalonym terminie) lub przesłane pocztą bądź kurierem. Koszty
ewentualnej przesyłki pokrywa Organizator.§5 Prawa autorskie1. Udostępniając na swoim profilu fotografie konkursowe zachowując wytyczne z §2, Uczestnik:a)
oświadcza iż, przysługują mu wszelkie wymagane prawa, w szczególności
majątkowe prawa autorskie lub/i prawa do wizerunku pozwalające na ich
legalne publikowanie na profilu facebookowym Pałacyku oraz na stronie www.palacyk.scinawa.pl nie spowoduje to naruszenia jakichkolwiek praw osób trzecich,b)
Uczestnik zrzeka się wykonywania wszelkich osobistych praw (autorskich)
przysługujących mu w odniesieniu do przekazanych fotografii w
maksymalnym dopuszczalnym przez przepisy prawa zakresie, w tym do
każdorazowego ujawniania jego nicka (loginu) przy publikacji fotografii
na różnych polach eksploatacji,c)
w przypadku skierowania przez podmioty trzecie jakichkolwiek roszczeń
do Organizatora odnośnie naruszania jakichkolwiek praw do opublikowanych
fotografii, w tym z tytułu majątkowych praw autorskich lub ochrony
wizerunku osobistego osób trzecich, zobowiązuje się wykonać wszelkie
prawem wymagane czynności w celu niezwłocznego uwolnienia Organizatora
od jakiejkolwiek odpowiedzialności w tym zakresie, w szczególności
złożyć stosowne oświadczenia pisemne, wstąpić do sprawy w miejsce
Organizatora lub przystąpić do sprawy po jego stronie jako interwenient
uboczny, za zwrotem wszelkich poniesionych przez Organizatora kosztów.2.
Organizator zastrzega sobie prawo moderowania fotografii publikowanych
przez Uczestnika na Stronie Konkursowej, co w szczególności oznacza, iż
Organizator może odmówić opublikowania na łamach Strony Konkursowej
fotografii niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa lub zasadami
Netykiety.3. Uczestnik
Konkursu dodatkowo zapewnia, że osoby występujące lub uwiecznione na
zdjęciach, a także ewentualni współtwórcy, nie będą dochodzić od
Organizatora wynagrodzenia za korzystanie ze zdjęć zgodnie z niniejszym
Regulaminem, w tym w szczególności wynagrodzenia za rozpowszechnianie
zdjęć na stronie internetowej oraz inne przypadki publicznego
udostępniania zdjęć, nie będą także wykonywały autorskich praw
osobistych lub, odpowiednio, praw osobistych artysty wykonawcy, a w
szczególności nie będą domagali się wskazywania i sposobu wskazywania
ich jako współautora czy wykonawcy.4.
Organizatorowi przysługuje prawo zatrzymania nadesłanych na Konkurs
plików zdjęciowych, których własność przechodzi nieodpłatnie na
Organizatora z chwilą wydania.5. Upoważnienia opisane w §5 niniejszego Regulaminu są nieograniczone czasowo i terytorialnie.§6 Postanowienia końcowe1. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za:a) treść zgłoszeń;b) sytuację powodującą niemożność kontaktu z Uczestnikiem z powodu podania przez niego nieprawdziwych lub błędnych danych;c)
sytuację niemożności doręczenia Nagród na skutek błędnego lub
nieprawdziwego adresu do korespondencji podanego do ich wysyłki lub
innych żądanych danych.2.
Niniejszy regulamin jest dostępny do wglądu w biurze Organizatora (tj.
pod adresem wskazanym w § 1 pkt 1 Regulaminu), zostaje również
udostępniony na profilu Organizatora oraz jego stronie internetowej. 3.Uczestnik
może zrezygnować z udziału w Konkursie poprzez wysłanie e-maila na
adres palacyk@scinawa.pl informacją o takiej rezygnacji z aktualnego
adresu e-mail.4.
Wszelkie informacje na temat Konkursu Uczestnicy mogą uzyskać
kontaktując się z Organizatorem pod adresem e-mail: palacyk@scinawa.pl
Odpowiedzi udzielane będą w terminie do 7 dni roboczych. Organizator nie
udziela informacji, jeżeli miałoby to stanowić naruszenie postanowień
Regulaminu.5.Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do Organizatora.